50 kr Mecenat-rabatt på ett Amazon-köp för minst 229 kr
Svenska Amazon ger en 50-kronors rabattkod, som gäller vid köp över 229 kr, till Mecenat-medlemmar.
Erbjudandet gäller t.o.m. 2022-10-16 och så länge koderna räcker. Högst en kod per medlem. Jag kan inte kolla om det finns några koder kvar eftersom jag redan har använt min...
Grundregeln är att man måste köpa produkter som både säljs och skickas av Amazon.se.
Hittar tyvärr ingen direktlänk så ni som är Mecenat-medlemmar får logga in och kolla själva.
Jag hoppas att det här inte är en dubblettpost, men jag hittade inget vid en snabb sökning.
Här kommer de flesta övriga villkor för er som orkar läsa dem:
"OBS! Begränsat antal rabattkoder, först till kvarn gäller.
Erbjudandet är begränsat till ett (1) köp per kund under hela kampanjperioden, så länge det finns tillgängliga rabattkoder kvar. Rabattkoden får inte delas med andra personer.
Rabattkoden är giltig för köp av produkter som säljs av Amazon på www.amazon.se (dvs. omfattar ej produkter som säljs av tredjepartssäljare), med ett lägsta ordervärde om minst 229 kr, exklusive kostnader för presentförpackning och eventuella leveranskostnader.
Gäller ej för digitalt innehåll (MP3, e-böcker, appar, spel och nedladdningsbar programvara, Kindle-prenumeration etc.), modersmjölksersättning, elektroniska cigaretter (inklusive e-vätskor, påfyllning och tillbehör), alkohol, presentkort, läkemedel, betalningsenheter, kreditkort och Amazon enheter och tillbehör (Kindle, Echo, Fire, Ring, Blink, etc.).
Vid betalning av en beställning med en rabattkod behöver produkterna läggas till i kundvagnen och köpet behöver slutföras via kassan. Det vill säga, om du använder metoden ”Köp nu med 1-Klick”, kan ingen rabattkod lösas in.
Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.
Eventuell kostnad för frakt och annan hantering kommer att läggas till beställningen i enlighet med Amazons standardpriser för frakt och tillämpliga policys.
Erbjudandet har inget kontantvärde, kan inte överföras till annan, säljas vidare eller bytas mot kontanter.
Om du returnerar en eller flera produkter som omfattas av erbjudandet (med resultatet att det sammanlagda värdet av de återstående produkterna som omfattas av erbjudandet i beställningen faller under minsta ordervärde), förbehåller sig Amazon rätten att debitera dig värdet av rabattkoden (genom den betalningsmetod som användes vid din beställning utan att meddela dig).
Om du gör en beställning med rabattkoden och sedan avbryter eller returnerar hela eller delar av beställningen, kan rabattkoden inte återbetalas eller återanvändas.
För att kunna ta del av erbjudandet måste du beställa varorna i ett och samma köp, till samma adress och med samma leveransmetod (ej separata leveranser).
Om inget annat angetts på landningssidan för erbjudandet eller av Amazon, kan rabattkoden inte användas på redan gjorda beställningar.
Om du bryter mot något av villkoren kommer erbjudandet bli ogiltigt och Amazon har rätt att avbryta din(a) beställningar."
Last edited: 14 oktober 2022