Fick hundshampoot och det dubbla kopplet i fredags plus 2 sulor. Den andra mjukisdjuret som luktar lavendel var betydligt större dock. Gympadojjorna är riktigt trevliga för priset faktiskt. Barnbadrocken var dock i minsta laget för en femåring när jag köpte för 6 åring men hon blev glad ändå
.
Nu inväntar vi pussel och väggupphängning för tv 
En fråga dock... jag har en säljare som har skickat meddelande efter meddelande att dom vill att jag ska göra en review. Jag fattar inte vad dom snackar om riktigt men enligt dom har jag betalat för mycket och dom kommer att betala mig tillbaka hela summan om jag reviewar... låter skumt som as O_o
Det var en drönare med 3 batterier jag köpte för typ 350kr.
Meddelande:
Meddelande från säljaren "Hemlig":
Kära kunder,
Ha en bra dag.
Får jag veta vad du köpte från vår butik? Hoppas att du gillar det och ser fram emot att tjäna dig igen.
Vi hoppas att vi kan fråga dig en sak och hoppas att du kan hjälpa oss att lämna verklig feedback.
Eftersom detta är första gången vi startar affärer på Amazon är din beställning (-------------) värd 334,76 kr. Det här är vår första order. På grund av det höga priset identifierade Amazon-systemet det felaktigt som en falsk order och vår försäljningsavdelning raderade den. Vi hade fel.
Efter att ha bett Amazon om hjälp sa de att vi behöver feedback från kunderna innan de kan hjälpa oss att ta bort begränsningarna.
Det här är mitt första jobb. Jag lånade mycket pengar från vänner och familj för att göra affärer. Jag behöver den här butiken. Vi ber dig hjälpa oss. Om vår verksamhet är begränsad kommer jag att vara under ett enormt skuldtryck. Min familj, mina barn och min fru kommer att vara eländiga på grund av mig. Jag ber dig igen att hjälpa oss. Jag har sömnlöshet i en vecka. Denna incident gjorde mig mycket smärtsam.
Vi har bifogat en skärmdump av Amazons svar och en skärmdump av den borttagna försäljningsautorisationen.
Vänligen hoppas att du kan hjälpa oss.
Vi har dig.
-
- File size:
- 32,8 KB
- Views:
- 174
Last edited: Feb 21, 2021