Kan tipsa om en pryl som kan vara användbar till lite allt möjligt.
Ett roterande ställ för prydnader tex 3D RGB LED figurer, vilka ser coola ut men ser mer levande ut när de roterar.
The rotating jewelry stand, 146mm smart charging stand, can adjust the speed and angle
180,74 kr FBA , Fri Frakt
Den här klarar 10 Kg så man kan placera lite tyngre saker vid behov, det finns säkert andra för mindre prylar men den här är relativt prisvärd.
Notera att den här har en stegmotor som kraftfull men inte helt ljudlös men okay och att det inte finns någon fjärrkontroll vilket av vad jag har hittat bara är svindyrt proffs prylar så det får gå utan även om det hade varit klart smidigare att ha en. Det är ju inte rocket science att få RGB LED med fjärrkontroll för en billig summa så jag vet inte varför jag inte kan hitta någon som den här + fjärr.
Edit: kom att tänka på att prydnader är väl också blomkrukor och kunde se coolt ut om de roterade samt kanske något någon belysning typ RGB ljus. Nu vet jag inte om blommorna trivs med att snurra runt hela tiden då de egna långsamma förlopp med vridningar mot någon fast ljuskälla eller solen så de kanske blir snurriga och dör. Bara en idé på andra prydnader. Har tänkt ha den till fotografering senare, kan bli snyggt.
Specs: Power supply mode: USB plugin/18650 battery. Kör den nu med en Powerbank men skall köpa batteri.
Last edited: Jun 16, 2021
Mrcerpet, Rint and Pfefe like this.