Det här är Jane, Sotfamily-säljaren. Jag är verkligen ledsen att störa dig.
Eftersom jag är en ny arbetare i vårt företag och en ny säljare av
amazon.se . Jag gör ett stort misstag igår. Jag vet inte att växelkursen är väldigt annorlunda än det europeiska landet. Därför satte jag ett normalt europeiskt pris på
amazon.se . Det är ett mycket lågt pris på
amazon.se , vilket orsakade många order. Så det orsakar en enorm förlust för mig.
Min chef är väldigt arg på mig, och han ber mig att betala alla pengar för denna förlust, annars kommer jag att få sparken och behöver fortfarande betala alla pengar. Men jag har inte pengar att betala för det, jag är väldigt ledsen och känner mig hemsk. Jag vet inte vad jag ska göra, så jag vill bara be om hjälp från dig.
Här är mitt förslag:
Du kan hjälpa mig att avbryta beställningen eller returnera varorna. Och lager av den svarta badmattan är slutsåld snart, vi kanske inte har några lager att leverera till dig. Om du kan avbryta beställningen eller returnera varorna åt mig blir jag mycket tacksam.
Verkligen ledsen för att göra det stora problemet för dig.
Väntar på ditt svar,
Vänliga hälsningar,
Jane
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bara jag som tycker dessa snyfthistorier är patetiska? kanske börja lära sig valuta innan försäljning om dom nu ska sälja..
Click to expand...