I Mina Paket appen står det nu att Bring paketet levererats fel av "misstag" och kommer att levereras till rätt Bring Pickup inom 1-2 dagar och ser att paketet har anlänt till i sorterings-central i gbg.
Det är lite störigt att TrackId på PC har ändrats från levererats / delivered till
    Undeliverable
    Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We’re very sorry for the inconvenience.
Men tror att det bara är att skita i det och paketen kommer snart ändå, men amazons meddelande hantering kan vara lite förbryllande.
Här är Updates på leveransen
    Delivery By BRING
    Tracking ID: xxxxxxxxxxxx
    Tuesday, 1 March
    11:21 AM
    Delivered
    MÖLNLYCKE, SE
    11:03 AM
    Possible delay in delivery.
    HÄGERSTEN, SE
    11:02 AM
    Possible delay in delivery.
    SKEPPLANDA, SE
    11:02 AM
    Delay in delivery due to external factors
    11:02 AM
    Returned to seller
    11:01 AM
    Available for collection
    ort - Fel Bring Pickup 4 mil bort
    10:59 AM
    Possible delay in delivery.
    ort - Fel Bring Pickup 4 mil bort
    10:59 AM
    Returned to seller
    10:58 AM
    Possible delay in delivery.
    ort - Fel Bring Pickup 4 mil bort
    10:58 AM
    Delay in delivery due to external factors
    Monday, 28 February
    1:21 PM
    Available for collection
    ort - Fel Bring Pickup 4 mil bort
    3:34 AM
    Parcel arrived at a carrier facility
    Sunday, 27 February
    8:29 PM
    Parcel arrived at a carrier facility
    Saturday, 26 February
    3:11 PM
    Package departed an Amazon facility
    Garbsen, Hannover DE
    Friday, 25 February
    8:13 PM
    Package arrived at an Amazon facility
    Garbsen, Hannover DE
    Carrier picked up the package.
Notera att det står
    Tuesday, 1 March
    11:21 AM
    Delivered
    MÖLNLYCKE, SE
Men som sagt det är nog bara att strunta i det och vänta ett par dagar.
Fick tyvärr produkterna återsända till säljarna; den ena amazon-amazon och den andra amazon-tredjepart
Kontakta kundsupporten på amazon via mobil och de såg att det blivit fel och skulle fixa det (amazon-amazon) men den andra kunde han inte göra något åt men den hade jag via Amazon Messaging Assistant kontaktat innan och fick nyss svar
Hello nexus^6, 
We’ve accepted your return request. To see details about your replacement order, click Check return and refund status.
Please send the original item by Thu 31 Mar*.
Men jag har ju inte fått något paket haha, men det skall ju skickas automatiskt tillbaka. 
Tror de missuppfattade mitt meddelande och inte skickar någon produkt igen.
Klåpare.