Galaxer i mina braxer

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av Hotlips, 2 sept 2010.

  1. mixxno

    mixxno Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    61
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a
    ROM:
    Android 11
    Jag får knappt inga FC på GAOSP, men den är lite seg ibland. Hur är det med FC på 1.6.3.4? Är den bättre än 1.6.3.3 som är den senaste jag har kört?

    Lite surt att gå tillbaka för det finns ju så många nya funkioner i GAOSP. Jag tror iofs aldrig att GAOSP kommer att kunna flyta på lika bra pga hårdvaran, men Drakaz är ju en klippa så vi får se :-)
     
    Last edited: 9 okt 2010
  2. skalman01

    skalman01 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2010
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tycker 1.6.3.4 funkar riktigt bra visst blir det en och annan fc men inte mer än att man kan stå ut med det med gaospen fick jag flera gånger plocka ur batteriet pga den låste sig helt och använde jag telefonen aktivt med surf mediaspelare spel m m fick jag flera fc om dagen. Men som sagt jag har inte provat senaste versione den kanske funkar bättre.
     
  3. frans

    frans Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2009
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    godkväll alla har kört med gaospen några dagar men ja håller med att det är segt la tillbaka 1.6.3.4 igen och den var inte seg längre men det går lika bra med 1.6.
     
  4. Teji

    Teji Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2009
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Jag kör GAOSP, inte Galaxo.
     
  5. mixxno

    mixxno Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    61
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 4a
    ROM:
    Android 11
    Jag får färre FC än med 1.6.3.3 och del känns mer stabil. Tangentbordet degar inte heller. Fick inte Jonas moddade Herotangentbord att funka. Nån som vet om det ska funka till GAOSP?

    Det finns ju inst för compache både i Drakaz och Cyanogens specialmenyer. Råkade kryssa i båda men tyckte då att den blev segare. Har det nu aktiverat enbart i Drakaz. Kör även på 710 MHz (både 614 och 710 är ikryssade, ska det va så?). vilket inte försämrar batteritiden. Kör inga animationer heller.

    I övrigt, är det nån som har provat sig fram till bästa GAOSP-inst?
     
  6. Frojd

    Frojd Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2009
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Finns en lång tråd på drakaz forum om bästa inställningar för GAOSP. Du behöver bara klicka i den överklockning du vill ha, men det spelar ingen roll om båda är i-klickade (om jag läste koden rätt). http://www.drakaz.com/forum/viewtopic.php?id=529