Jag undrar en sak.
Vanligtvis kan man inte undkomma teknikföretags högljudda annonserande om apparater som är på G, så varför är Samsung så tysta om Note 10.1 ?? Elektronik/data/mobil butiker känner inte ens till Note10.1.
Är det bara jag som inte lyssnar på rätt ställen eller har de fått nåt problem med den här produkten? Eller är det så att de inte längre planerar att denna ska vara nån sorts flaggskepp(som det skrävlades om när den lanserades).
I mina fantasier så har Samsung insett att kunderna vill ha flash and bang i alla nya produkter och arbetar febrilt på att uppdatera Note10.1 så att när den släpps kommer blåsa bort alla konkurrenter.
I verkligheten gissar jag att de helt enkelt inte har hunnit med(på grund av S3 och komponentbrist??) och att den så småningom kommer trilla ut på marknaden till ett högre pris än vad de flesta vill betala eftersom man hellre vill ha 10000ppi än en penna.
Jag önskar verkligen att Wacom eller Adobe eller någon liknande aktör slår sig ihop med en teknikutvecklare(gärna Samsung eller Asus) och gör en platta specifikt riktad till konstnärer. Kanske till och med en billigare android tablet för skiss och en lite dyrare windows8 version med lite större skärm för att "ersätta" desktoparbete.
Jag hade gärna betalat lite mer för en produkt som jag visste var utvecklad just för mina ändamål.
Nu kom jag ifrån trådämnet lite, så; varför är det så tyst om Note10.1?
Last edited: Jul 15, 2012