Säljes: Galaxy S10+ 128GB & 128GB minneskort

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Gurkburk92, 23 jan 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Gurkburk92

    Gurkburk92 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2012
    Inlägg:
    1 206
    Mottagna gillanden:
    448

    MINA ENHETER

    Tjena. Jag lägger ut annons på min S10+ lite i förväg med syfte att se ifall det finns intresse och isåfall köra en reservering om man är intresserad, tills min nya telefon anländer.

    Som den prylnisse man är, så köpte jag en S21 och därav behöver jag inte ha kvar denna när den nya anländer (Förhoppningsvis nästa fredag, alt måndagen därpå.)

    Telefonen har suttit i ett Alcantara skyddsskal nästan från dag 1 och har inga skråmor på baksidan. Inga kantskador, problem med kamera eller annat i den stilen.

    Skärmen är hel och fin, endast fåtal små microrepor som jag inte såg förrän nu när jag tog bild på telefonen och fick även då vinkla för att lyckas se dem.

    Batteritiden är mer eller mindre som en S10+ är. Nästan ingen skillnad från nyskick.

    Jag har lite svårt att prissätta telefonen, men utifrån det jag funnit så lägger jag 3000kr som STARTPRIS (Dvs INGA bud Under denna summa).

    Det som skickas med är Telefonen i Original lådan med Alcantara Skalet.

    Där sitter även ett Samsung Evo 128GB SD-Kort i telefonen. Detta kan köpas till för 200kr, annars säljer jag detta seperat för samma pris.

    Allt skickas via Postnord, utöver priset tillkommer Fraktpriset(Troligtvis runt 99kr för deras emballage+frakt tjänst). SD kortet skickas som antingen som kuvert eller efter köparens val och det säljs seperat från telefonen.

    Kalaset finns att hämta i Helsingborg. Betalning sker före paketet skickas.

    Återigen: Telefonen tas betalt för samt skickas först samma dag jag får min nya telefon.

    EDIT: Verkar som att min nya telefon kommer tidigare än väntat.
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 24 jan 2021
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.