Diskussion: Galaxy s3 LTE NFC

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av x1-y1, 6 maj 2012.

  1. x1-y1

    x1-y1 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Eftersom inte samsung sverige kan meddela/informera om/när s3'an med LTE kommer komma till sverige undrar jag om någon på forumet vet det?

    4G LTE och NFC är de funktionerna jag vill ha i min nya telefon och tycker det är trist med en leverantör som inte kan vara tydlig i informationen.

    Utöver det, presenterades 16,32,64 Gb minne, när kommer dessa finns till försäljning?

    Och om någon har svaret på varför samsung går in med en deal om mjukvaruinstallation på galaxy s2 LTE jämtemot tele2 och telia blir jag glad. En telefon skall väl inte ha begränsningar!
     
  2. Prelow

    Prelow Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2011
    Inlägg:
    2 688
    Mottagna gillanden:
    258
    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb
    Telefon 2:
    iPhone 6S
    Telefon 3:
    Htc Desire, SGS2+
    Platta:
    iPad Pro ”11
    Nfc kommer finnas i 3g versionen. 4g är bara för Amerikas marknad än så länge.
     
  3. Oldskool

    Oldskool Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2011
    Inlägg:
    132
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Galaxy S2 kom ju med en LTE-version i Sverige 8 månader efter att den ursprungliga 3G-versionen kom. Vad jag undrar är om man planerar att släppa en LTE-version i Sverige, kanske till hösten. För i så fall väntar jag på den.
    I nuläget så har jag en SGS2 och är väldigt nöjd med den, så jag vill gärna ha en rejäl uppgradering (helst 4G) om jag skall byta.
    För övrigt så börjar jag ett nytt jobb efter sommaren och jag kommer att få en gratis smartphone på det nya jobbet så jag känner mig rätt osäker på hur jag skall göra, jag kanske vänter till den kommer en bra 4G-lur som innebär en uppgradering i allmänhet från min awesome SGS2.