Hittar inget med vibration vid knapptryck under ljudmenyn. Överlever men tycker ändå om att få respons när man skriver.
Det finns ett ljusreglage när man drar ner gardinen, men jag får intryck av att det är manuell inställning som gäller. Får väl testa lite till helt enkelt om ljuset justeras sig ändå.
Då det här en min jobbmobil så har jag inte hunnit använda den mer än i fredags och i idag (måndag), men hittills är jag nöjd med den. Bra ljud vid samtal, mycket bättre än i min S2:a. Tunn och smidig att ha i fickan, samt skönt med mer rundade hörn jämfört med S2.
Bluetooth fungerar med mitt MW600 och även med bilen.
Fick bara meddelat via mailen att en ny telefon var skickad till mig, så jag fick inte välja färg. Vit är ok, men hade nog hellre sett att jag fått en blå.
Pengavärderingen... tja. Jag har ju inte betalat för den, men överväger lite att skaffa en privat istället för den Desire S som jag kör idag. Dock måste jag som sagt använda den lite mer för att bilda min en bättre uppfattning. Dilemmat är att man vill ha liten telefon i fickan och en stor när man ska surfa.
Last edited: Nov 26, 2012