Har precis dragit in polen-builden och den är nu på "optimizing". Blir troligtvis att starta om direkt efter och lägga in root samt twrp.
UPDATE: Drog in denna rakt över en custom rom utan att wipa. Ska bli intressant att se vad som händer.
UPDATE 2: Fick en hel del error-meddelanden på google play services (stod att en app krävde en uppdatering på play services (som redan är senaste uppdateringen) men det verkar ha stoppat nu. Känns smooth trots att jag inte wipade data. Ingen root verkar finnas vilket är lite synd då det finns lite polskt crapware (plus samsung-crapware) som jag inte kan pilla bort. Alla appar funkar vad jag vet och nu fick jag även igång att s voice pratar (det gjorde den inte på custom romen jag körde) och nu funkar även hd-rösten till s voice också (laddade ner hd-röster från Galaxy Apps).
Nöjd so far! 
UPDATE 3: Root är lite utav en "hit 'n miss", som de säger i amerika. Hade ingen root nyss, men startade om och då funkade root. Startade om igen och root var borta. Startade om ännu en gång och hade root. Chainfire jobbar på detta.
Last edited: 5 december 2014