Galaxy Tab 10.1 finns i lager nu hos telia

Diskussion i 'Samsung' startad av Maxinux, 22 jun 2011.

1. drainman

drainman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag fick min från butik idag kostade 5.2k utan abb fixade ett abb från tre istället! Kan säga att den e helt underbar! Man fick med en usb adapter vilket e sweet!

Därimot verkar inte foton från galleriet gå att ladda upp, kanske för att dom är på picasa.

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

Last edited: 7 jul 2011
  2. MeAg88

MeAg88 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vad var det för abb du körde från tre istället? Själv kommer jag att köpa WiFi modellen. Den känns mer användbar för min del och framför allt billigare. Någon som vet när den kommer till lager för alla andra återförsäljare? Den ska ju lanseras 1/8 men det brukar normalt inte stämma.

3. drainman

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag köpte ett 31mbit 20gb för 99 i månaden plus 250 i start avgift. Egentligen kostade det 199 men jag band mig i 24 månader.

4. pakerfeldt

pakerfeldt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    72

MINA ENHETER

Jag kunde också hämta min vita i Telia-butik idag. Tyvärr är den defekt då den lider av newtons ringar precis i mitten av skärmen. Syns bäst mot svart bakgrund om man vinklar skärmen kraftigt. När skärmen är på ser man den typ inte alls (så till vida inte skärmen är väldigt mörk) men det stör mig rätt mycket ändå.

5. Maxinux

Maxinux Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Demo exemplet som jag provade idag hos Telia butiken i Kista/Stockholm har samma problem och jag diskuterade det med säljaren. Den stör mycket, om jag får en med samma problem så lämnar jag tillbaka och väntar på nästa batch.

6. Maxinux

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag kollar på Tre nu och de har det för 199:- även med 24mån! hur fick du det för 99:-?

7. drainman

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Dom la till det med mitt telefon abb och då fick jag det för 99.

8. vinyl

vinyl Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag kör med telias 99:- tycker 500mb räcker gör det inte det så får jag väl flytta mitt telefonkort till taben har surf på mobilen med :-)

Dom appar som jag kommer installera kommer till 99% att tas ner via mitt wifi hemma.

9. Poperor

Poperor Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fick sms på förmiddagen att paket från telia fanns att hämta. Grymt roligt, man har ju väntat en evighet känns det som. Stoppade in ett tele2 simkort på ett mobilt bredband som jag precis sagt upp. Fungerar alldeles utmärkt. Taben känns bra, men det är mycket att lära. Någon som förresten vet hur det mobila bredbandet som följer med fungerar. Börjar gratistiden ticka då jag aktiverat det eller räknas tiden från avtalets tecknande.

Självklart sitter jag och skriver på min tab nu! Går faktiskt riktigt bra.

Per

10. MeAg88

MeAg88 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Upptäckt några barnsjukdomar? Stämmer det att den har Polaris Office?

11. vinyl

vinyl Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Den har polaris office men jag har inte testat det än

12. Nithrin

Nithrin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Kollinummer - ja. Paketet lämnat Telia - nej. Blir till att vänta till efter helgen då. Bummer.

13. Tatty

Tatty Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Mitt kollinummer existerar fortfarande inte sen igår morse hos posten. De har säkert gett mig kollinumret på brevet där sim-kortet är.. och tabben får man väl vänta på.. :(

14. Nithrin

Nithrin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Fick du länken igår morse ska du nog inte vänta dig att det dyker upp hos posten förrän i eftermiddag när posten varit hos Telia och hämtat. Så var det för mig också. Reggades hos Posten 16:52.

15. Tatty

Tatty Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag ringde Telia igår morse, eftersom mobila abonnemanget sen igår är registrerat på mina sidor. Fick då ett kollinummer. Tycker det borde fungerat idag.. de skulle ju lämna in tabbarna till posten igår eftermiddag skrev Telia på sitt forum. Även försöka för de som skulle ha bytt från svart till vitt under måndagen och tisdagen.

Igår eftermiddag kontaktade jag telia twitter och frågade efter kollinummer igen. Igår innan telia stängde på kvällen fick jag svar att de fick inte fram någon information om min beställning.

Tycker det känns skummt.

En annan fråga, är det någon som bytt till vit, eller beställt vit EFTER den 30 juni som fått fungerande kollinummer eller leverans???

16. streber

streber Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag orkade inte vänta (beställde 27 maj) så nu gick jag in på butiken och hämtade ut en. Inga problem alls :-)
    /n

17. Tatty

Tatty Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Fick du avbeställa från webben då? Eller tog butiken bara "över" beställningen?

18. Maxinux

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag fick samma svar och jag skickade nu till de om jag får inte plattan idag då avbeställer jag direkt.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

19. archen

archen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    178

MINA ENHETER

De här blir intressant att följa.. Själv kunde jag inte ens teckna abbonemanget och hämta plattan i butiken utan jag fick lov att teckna abbonemanget i butik och sen ställa mig sist i kön på nätbokningarna och vänta på min tur, trots att jag 2 veckor innan bokat plattan i butiken.

Jag var nr2 i kön och dom ringde till och med och sa att dom lagt undan en platta åt mig så de var bara att komma in!!

20. DroidGurka

DroidGurka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Det är inget kollinummer på brevet med SIM-kortet.