Jag vet inte vad jag ska skriva. Har fått hem mitt "Titanarmband Full Fit Samsung Galaxy Watch 6 Classic 47mm svart" från
Köp Titanarmband Full Fit Samsung Galaxy Watch 6 Classic 47mm svart online.
Ska du köpa ett sådan här armband, så vill jag först varna, använd
INTE något verktyg så som de länkar till på sidan, risken är stor att sprintarna förstörs.
Jag har väl ett fler tal 10-15+ armband liggandes i lådan till Galaxy Watch 3 (22mm armband), och metall-armbanden där fungerar verktyget som de länkar till. På det här nya armband så sitter länkarna ihop med en ny typ sprint, där man ska trycka in båda sidorna samtidigt (fjädring) så att länkarna frigörs. Jag sabbade en sprint genom att använda ett verktyg, men när det ramlade ur så såg jag hur man ska göra och det var då enkelt, att använda gem eller sim-kortlucks öppnare.
Annars då, jo Titanarmband är väldigt lätt, väger inte mycket alls. Känslan är inte direkt metall, mer som keramik med något plasthölje. Skulle jag har köpt det om jag kunnat se/känna på det först? Nej, troligtvis inte. Nä, förmodligen inte alls.
Jag vill har ett metall armband som andas kvalité. Och då gärna ett som har länkar som ser ut som Samsungs,
Link Bracelet Titanium for Galaxy Watch5 Pro.
Men jag är inte ute efter titanium.
Men i alla fall, jag kommer använda det ett tag framöver se om jag vänjer mig (känns lite bättre än det som kom med klockan, kommer in lite luft).
------------------------------
Edit: Kan tillägga att efter ha haft det på någon timme är sjukt störande med det plastiga skramlet som låter när klockan vibrerar (av aviseringar etc).
Click to expand...