Nej, men du kanske har varit uppkopplad på internet? Det är för tillfället världens populäraste serie.
Det är ungefär som du skulle fråga mig något om båtar. Jag har ingen aning. Om den gått på svt eller tv4 hade jag säkert känt till den, men det verkar den inte gjort.
Det skrivs om serien nästan överallt. På Facebook, Google+, Twitter, Swedroid, Youtube, Sweclockers, 9gag, Reddit, etc. etc. Det är svårt att missa.
Sluta klanka ner på att han missat den, tror han har förstått det nu. Jag har inte heller sett den, vetat om att den gått men valt att inte följa den. Men nyligen reade cdon ut säsong 1 och 2 på Blu-ray så då slog jag till och började kika. Som någon sa, denna serie ska ses i bra kvalité. Har kommit fyra avsnitt eller så på säsong 1, riktigt bra! Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Nästan ett år efter den sänds i USA... GG SVT Detta är ju en av anledningarna till att folk fildelar tbh Bio releaser etc direkt tillgänglig på dvd/bluray och release över hela världen på samma gång! Giriga filmbolag...
Sons of Anarchy Under the Dome Breaking Bad The Vampire Diaries Nikita Arrow The Walking Dead Supernatural True Blood
Den känner jag däremot till väl. Men det beror på att jag känner mamman till en av de medverkande. Har inte sett serien dock.
Tack. ...och dessa känner ni såklart till redan allihop? Det var första gången jag hörde talas om dessa serier. Så jag skall inte tipsa eller fråga om dem