Avslutad: Gameing laptop - MSI-GT72VR Dominator Pro with tobii-eye tracking.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Cobraz, 23 jun 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Cobraz

    Cobraz Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jul 2010
    Inlägg:
    988
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Hallå!

    Precis införskaffat en ny gameing laptop och tänkte kolla om det finns något intresse för min tidigare trontjänare?
    Spel som jag kört och där det flutit på bra är Doom Eternal, Warzone, Pubg mm mm...

    Batteriet är "typ" dött, funkar några sekunder/minuter utan laddaren i datorn. Varnar dock inte för dåligt batteri utan bara dör rätt som det är. Med laddaren i så funkar datorn kanon och så har jag använt den så i ca 1-2 år nu. Misstänker att det funkar kanon igen om man köper ett nytt batteri? Tobii eyetracking funkar bra, men inget jag nyttjat något speciellt.

    Jag har öppnat den en gång för att plugga i ett till ramminne så man kom upp i 32 gb. Minnet avser jag dock att eventuellt behålla för nya laptopen.

    Skärmstorlek: 17,3"
    Processor: Intel Core i7 (6700HQ) 2,4 GHz
    Ram: 16 gb (DDR4 2133 mhz)
    Grafikkort: Geforce GTA 1070 (8 gb GDDR5X)
    Diskstorlek: 1 256 Gb, (256 GB SSD PCIe + 1 TB HDD)

    För mer info, se MSI GT72VR 6RE i7 16GB 256GB PCIe SSD + 1TB HDD GTX 1070 Tobii Eye-tracking

    Vet inte riktigt vad den kan vara värd idag så jag lägger ett pris förslag ink frakt 6000 kr? Ingen garanti eller liknande kvar på datorn. Är jag helt fel ute gällande prissättningen så hör av er med vad ni anser vara ett okej pris.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.