Men de måste verkligen fixa grafiken till GN. Det var så pinsamt fult nu att det inte är värt att börja ens. Sent from my Galaxy Nexus
Citat från gameloft nordic twitter: "Hope you had a nice start on 2012! We will let you know when Modern Combat 3 is at sale in android market, don't worry!" Så möjligheten är fortfarande öppen. Jag fick för mig att någon här hade skrivit att den hade gått redan, men inlägget är borttaget nu. Men nu vet alla iaf att chansen finns kvar!
Någon klantade till sig rejält med Modern Combat 3. Den kommer upp på Galaxy Gio (original build.prop) och installerar perfekt. Men när jag startar den så säger spelet att den inte är kompatibel med min mobil.
Ni som inte köpt Modern Combat 3 än, gör det! sånt jävla grymt spel. Lätt värt de 7kr som det kostar nu. Och jag ljuger inte om jag säger att det är ett av de bästa spelen på Market och för Android. Sent from my GT-P7500 using Tapatalk HD
Köpte Tintin och Texas Hold'em. Riktigt missnöjd eftersom grafiken i Tintin var katastrof och Texas Hold'em vägrar starta.
Köpte precis modern combat 3, kommer inte köpa mer spel på ett bra tag nu. Tintin har ju riktigt snygg grafik på min S2, tror det är din telefon som är problemet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
nope, på min sg2:a ser de ut som på bilderna :-) Visade lite gameplay för en ios user, han vart förvånad över grafiken.. Är tokigt nöjd med tintin, köpte modern combat oxå, men har inte provat de än.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ni som har galaxy Nexus får skicka mail till Gameloft och klaga om tintin kvalitén. Fungerar utmärkt via mail länken i market. Sent from my Galaxy Nexus