Vad jag förstår så hjälper vapen och fordon till att höja ditt gängs totala stats. Man kan förstärka med det antal vapen man mot det antal gängmedlemmar man har, för att sedan få ut ett slags genomsnitt. Detta jämförs mot det rivaliserande gängets genomsnitt och den som har högst genomsnitt vinner. Det här är egentligen ett simpelt sifferspel, med lite roligare tanke som täcker hela processen. Simpelt men underhållande ^^
Låter logiskt Då är det alltså bra att köpa på sig en bra drös med vapen och bilar. Tur att man har gott om $
Det lönar sig att köpa på sig vapen helt klart.. Jag har: 200 Shotgun 100 AK-47 1000 Minigun 1000 SG-552 110 M4A1 110 Magnum Sniper 1000 Bullet proof vest 150 Body Armor Sen lite bilar o skit.
gang wars buggade rejält för mej nu.. jag skulle köpa en fastighet, närmaste bestämt Office, som kostar 10milj. samtidigt som jag köper så blir jag rånad.. jag hade precis 10milj på mig..så jag får fastigheten men får behålla pengarna. minus det jag blev av med i Fighten.. DOCK får jag ingen ytterligare inkomst från fastigheten.. Så jag testar sälja.. Jag får 5.5milj tillbaka och backar 150k på inkomsten.. Så nu bara på kul så testade jag att sälja mina andra fastigheter.. backar i inkomst även där.. Så nu ligger jag på -89,800 i Cash flow undrar om man kan gå back?! och vad händer om nån försöker Fighta mig när jag har minus? förlorar dom pengar?
nope bara 105.. men det verkar faktiskt hjälpa med mer vapen. Har kollat lite när vissa personer attackerat mig.. jag tog 20 skada och gjorde 19 skada på en kille.. sen köpte jag snabbt lite mer vapen o armor o sen gjorde jag 20 skada o han 19 så jag vann.
Nybörjarfråga antar jag, men vad menas egentligen med att en gangster är på sjukhuset? Jag vart attackerad av en kille och när han förlorade la han till mig på hit market så jag fick spö på annat håll. Bra förlorare... Iaf, först attackerade jag honom och vann. Sen skulle jag attackera honom igen men då fick jag meddelandet att han var på sjukhuset. Men jag hade inte dödat honom. Sen lite senare kunde jag attackera honom EN gång igen, men efter det har han varit på sjukhuset. Är det någon tidsspärr så man inte kan spamattacka någon hur mycket som helst? Jag har ju inte dödat honom, men jag vill! han ska få så mycket spö!
han har för lite HP för att du ska kunna fightas, så har jag fattat det iaf.. men är det nån mer än jag som har uppdaterat idag? nu kan jag inte längre spela för jag måste köpa spelet..... så kan nån som inte har uppdater skicka sin .apk för gangwars? [email protected]
Hehe har spelat två dagar och är på lvl 35 Tricket är att fighta mycket då levlar man snabbt. Har 310 vinster och 10 förluster.
Uppdatera inte till senaste... Saker som att rensa News, fight back har igen blivit knappar som endast fungerar i betal-appen. Så känns som jag precis gjort en stor nedgradering! Vilken besvikelse det var.
Installera betan... Lite har slutat fungera... dom vill att man betalar om man installerar Lite versionen...