Finns det något snabbt sätt att ladda upp energy? Blir lite segt om man tömmer hela och får vänta typ en timme innan det är fullt igen... Men det kanske är meningen att det ska vara så...
Det är lite det som är meningen, drygt i början då man har så lite energy men blir bättre när man går upp i level. Jag har 58 i energy nu, tar iofs lika lång tid / energy att ladda upp men man behöver (som att man någonsin behöver gå in i ett spel egentligen men...) inte logga in varje halvtimme för att dra in lite cash Stör mig dock på att det blir Force Close hela tiden..
Själv har jag satsat på att lägga det mesta av mina poäng på attack och defence. Eftersom de man blir anfallna av har samma level som en själv så är man sårbar om man använt alla sina poäng till energy. Nu är det ju främst pengar från investeringar som är sårbara för anfall, men jag tänkte satsa på sådana. Men utifrån att bara levla snabbt så är energy tveklöst det bästa alternativet. Sen tror jag att jag kommer tröttna rätt snart då det troligtvis inte händer så mycket mer än vad jag redan upplevt.
hmm, resetade server eller något ?!?!? jag var level 19, hade något mer än 25 i mitt gäng, och nu är jag level 7 igen och har 9 i mitt gäng?!?!?!
Det roligaste är ju att dra in cash så man kan köpa byggnader osv så att man kan dra in ännu mer cash Lägg in pengarna på banken så blir du inte av med den av andra "gangs" - iofs tar banken några % men bättre det iaf
Vad jag förstått så fick de problem med sin uppdaterade version, så den är bortplockad tills de fixat felet.