Är det någon annan som har svårt att hitta Fights? 9 av 10 man försöker starta en Fight med är på sjukhus. Blir väldans svårt att hitta motståndare när alla ska ligga på sjukan hela tiden...
Fattar inte heller det där... Skulle behövas en hemsida med lite uförligare guide till hur det fungerar... Finns det kanske?
Det verkar som att de man hittar för att ha fights med verkar vara upp till max lvl 30?!?! Jag har iaf inte hittat någon över det på ett par dagar nu, och är själv 100+, ganska drygt men det slutar också med att de man slåss med hamnar på sjukan ganska snabbt :S
Jag är osäker på vad Account Reset egentligen gör. Jag är medveten om att den resettar leveln till noll och pengarna till noll och allt det där... men vad händer med dom som man har invitat till sitt gäng? Färsvinner dom med? Anledningen till att jag undrar är för att jag är en idiot och inte fattade att man får pengar om man köper tomter och byggnade från början... jag trodde att man tjänade de stora stålarna genom att göra inbrott och slå ner gamla kärringar på stan... vilket visade sig inte hålla i längden... Min kod: IKBI