Gangstar: Miami Vindiction HD

Diskussion i 'Spel' startad av twisted1, 17 jan 2011.

1. twisted1

twisted1 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    205

MINA ENHETER

Någon mer som testat detta? Riktigt trevligt spel som nyligen släppts till android, tror att det funnits på iphone innan. Vissa har säkert kört Gangstar westcoast hustle, detta är alltså uppföljaren till det.

Mycket snyggare grafik och bättre på alla sätt och vis typ. Funkar fint på SGS, ej provat på nån annan lur.

Finns ej på market precis som andra gameloft spel, utan köps från gameloft hemsida.

http://www.gameloft.se/android-games/gangstar-2/

2. RURAL

RURAL Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 294

MINA ENHETER

Jag satt och övervägde att köpa det i går, men bestämde mig för Black Pegasus istället. Tyvärr. :)

Hur gillar du styrningen i Gangstar? Är den bra, eller hamnar man ofta i dödsläge på grund av dåligt sikte?

3. monkie79

monkie79 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    48

MINA ENHETER

Black pegasus e så himla grymt!!!

4. twisted1

twisted1 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    205

MINA ENHETER

Styrningen funkar fint, tycker att MV är ett av dom bättre spelen som håller lite i längden då det är lite mer story, grafiken är enormt förbättrad jämfört med 1'an också. Styrningen är såpass bra så man stör sig inte på den som i många andra mer avancerade spel blir det så störande så man slutar spela. Tyvärr får jag inte igång det på cm7 som jag kör för tillfället :(

Black pegasus är helt ok men tröttnade fort, det blir mycket samma samma och kontrollerna blir lite frustrerande efter ett tag.