Problem: Går ej att synca efter uppdatering till JB.

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Robert T, 10 nov 2012.

  1. Robert T

    Robert T Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Sedan uppdateringen till JB får jag upp ett felmeddelande varje gång mina konton försöker synca. Meddelandet lyder:

    Processen com.sec.android.sCloudSync har stoppats.

    Jag hade all syncning avstängd när jag uppdaterade till JB pga att jag har väldigt begränsad datamängd där jag befinner mig. Kanske pga det som inte så många andra råkat illa ut?
     
  2. kendobendo

    kendobendo Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2011
    Inlägg:
    2 325
    Mottagna gillanden:
    636
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    De där är Samsungs egna sync för säkerhetsbackuper som jag förstått de. De är iaf Samsungs sync. Inget som man egentligen behöver. Du kan gå in i konton och välja samsung och bocka bort synkningen så bör de sluta bråka för dig. Alternativt om du vill få de att funka, så kan du prova ta bort Samsungkontot och lägga tillbaka de. Jag kan dock inte garantera att detta löser problemet för jag har inte haft problemet själv då jag inte använder Samsungs prylar.