Om Produkten behöver garantiservice ska du returnera den till
återförsäljaren eller kontakta ditt lokala Sony Ericsson Contact
Center (lokala priser gäller), eller besöka
www.sonyericsson.com
för mer information.
Om det under garantiperioden, vid normal användning och
service, uppstår fel på Produkten som beror på brister i design,
material eller utförande, ska Sony Ericssons auktoriserade
återförsäljare eller servicepartners i det land/region* där
Produkten köptes, efter egen bedömning antingen reparera eller
byta ut Produkten i enlighet med häri angivna villkor.
Sony Ericsson och dess servicepartners förbehåller sig rätten
att ta ut en hanteringsavgift om det visar sig att garantin enligt
villkoren nedan inte gäller en returnerad Produkt.
Denna begränsade garanti gäller endast mot uppvisande av
originalkvitto, som den – för denna Produkt – av Sony Ericsson
auktoriserade säljaren har utfärdat innehållande information om
inköpsdatum och Produktens serienummer**, tillsammans med
Produkten som ska repareras eller bytas ut. Sony Ericsson
förbehåller sig rätten att vägra utföra garantiservice om denna
information tagits bort eller ändrats sedan Produkten första
gången köptes från en återförsäljare.
Jag fattar det som att jag har garanti om jag har original kvittot?
Click to expand...