Glappar i skärmen

Diskussion i 'Legend' startad av Biopower, 30 jan 2012.

  1. Biopower

    Biopower Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Min sambos Legend knakar och glappar när man trycker på skärmens nedre vänstra hörn. Man behöver inte alls trycka hårt för att känna och höra knaket. Den sjunker in lite granna och det känns som den är lös. Skärmen fungerar trots detta normalt.

    Är detta vanligt fel? (sökte men hittade inget)

    Om någon varit med om samma sak så är jag nyfiken på vad dem gjorde? Reparerade dom eller bytte dom ut telefonen?
     
  2. Droid119

    Droid119 Guest

    Lämna in den?
     
  3. Biopower

    Biopower Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Självklart ska hon det. Det var inte det jag undrade!!!
     
  4. Droid119

    Droid119 Guest

    Oh, i see. Nä det är väl inget vanligt fel då skärmen inte ska kunna uppföra sig sådär.
     
  5. wigital

    wigital Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    det är liknande på min, mitten på den vänstra långsidan är "tryckbar", så skärmen sjunker in lite när man trycker där. men det är inget som påverkar negativt eller stör mig.

    jag tror att det uppstod när jag hade nallen i byxfickan och gick in i ett bordshörn.

    jag har inte lämnat in den och kommer nog inte göra det heller, så jag kan inte svara på vad dom gör åt det men jag gissar på att dom reparerar, det är en såpass liten åtgärd.
     
  6. Biopower

    Biopower Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2010
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Det är ju inte så irriterande just nu men om hela skärmen skulle börja glappa kan det bli lite jobbigt. Blir att vi lämnar in den tror jag. Vi måste bara hitta en ersättare under tiden det är på verkstad.