Övrigt: GN nybörjare :)

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av candyraver, 5 jul 2012.

  1. candyraver

    candyraver Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jul 2010
    Inlägg:
    1 376
    Mottagna gillanden:
    136
    Telefon:
    S10e

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S10e
    Hoppas ni välkomnar mig i detta as-coola GN-forumet då jag nu lämnar Desire-forumet :)

    Köpt en begagnad GN och den var för-installerad med JB och nu håller jag på och leker med alla funktioner (härliga känsla!) Och tänkte nyttja er kunskap till max - och jag vet ju ni är hjälpsamma! Och jääävlar va snygg och skön mobil och blixt-snabb, surfa är helt underbart!

    #1 Migrerar från Desire. Google-kontot har ju min mail/calender/kontakter osv så det är inga problem, sms får jag hitta en app för - till appar tänkte jag använda Titanium då jag synkat allt till dropbox. Comments?

    #2 Vem har supporten? Samsung eller Google? Behöver jag någon speciell mjukvara på datorn?

    #3 Jag vill kunna göra detta men luren söker bara på google.... ?

    #4 Som sagt förinstallerad med JB, kanske vore en bra idé att nolställa så man får den ordenliga uppdateringen nu snart?
     
    Last edited: 5 jul 2012
  2. Ascii

    Ascii Android Expert Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2010
    Inlägg:
    10 163
    Mottagna gillanden:
    3 148

    MINA ENHETER

    1. Det låter bra. :)

    2. Samsung, skulle jag tro. Visserligen Google's telefon, men hårdvaran är trots allt Samsung som står för.

    3. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=76742

    4. Den officiella släpps i mitten av Juli, dock kan det dröja några timmar innan just du får den. Kör inofficiella så länge.

    Visserligen hade du kunnat söka i forumet för att få svar på de flesta frågor, men jag gillar att hjälpa ändå. :)
     
  3. Festan

    Festan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2010
    Inlägg:
    550
    Mottagna gillanden:
    55

    MINA ENHETER

  4. Maqqan

    Maqqan Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jun 2012
    Inlägg:
    1 310
    Mottagna gillanden:
    460
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Telefon 2:
    Oneplus 6T
    Platta:
    iPad Mini 2
    Övrigt:
    Garmin 945