God jul och gott nytt år

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av chraist, 24 dec 2017.

  1. chraist

    chraist Replicant Moderator

    Blev medlem:
    11 aug 2011
    Inlägg:
    8 025
    Mottagna gillanden:
    8 516
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Nu var dagen här igen, julen oftast en trevlig tillställning och förhoppningsvis ett och annat paket att öppna och bli glad över. Året likaså lider så smått mot sitt slut och in i 2018.

    I forumet har det hänt en hel del i, det växer både i medlemmar, nya intressanta ämnen och avdelningar. En del bland oss i staffen har bytts ut och vi har även utökat med forummoderatorer bland enstaka märken och avdelningar vilket ni säkert redan sett under året.

    Vi jobbar hårt internt för att få ihop att alla ska trivas i vårt eminenta Androidforum vilket bla. synts i en växande Appleavdelning. Men viktigast är givetvis ni som medlemmar som står för den fantastiska atmosfären i forumet, utan er vad skulle vi få göra om dagarna.


    Vi i [USERGROUP=18]@admin[/USERGROUP] vill önska er alla en fantastiskt underbar jul och ett gott nytt år!

    Många tack och ha en riktigt fin ledighet!
     

    Bifogade filer:

    • tenor.gif
      tenor.gif
      Filstorlek:
      182,3 KB
      Visningar:
      7 044
    indika, Droid55, bvb och 8 andra gillar detta.
  2. Psicosis

    Psicosis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    1 927
    Mottagna gillanden:
    2 516
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB
    Platta:
    iPad Pro 12,9" (2017)
    God jul och gott nytt önskar jag samtliga. Tack till alla moderatorer som gör ett fantastiskt jobb med att hålla vårt "lilla" kryp-in städat. Och tack till alla nya och gamla medlemmar för alla intressanta trådar, diskussioner och bra deals som man fått i K&S-delen under årets gång. Ta hand om er! :)
     
    indika, Ekman, Droid55 och 3 andra gillar detta.
  3. rufy93

    rufy93 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    1 882
    Mottagna gillanden:
    410
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy S22
    Ett fantastiskt ställe att hänga på, även om jag inte längre är lika intresserad i att leka med mobiler som jag var när jag registrerade mig för ett antal år sedan. Faktiskt mitt enda forum där jag fortsatt är relativt aktiv.

    Kul att se att det flertalet av de som hoppade med på tåget i början fortsatt är kvar.
     
    Ekman, chraist och Honda gillar detta.