Google home sport

Diskussion i 'Smartprylar och det smarta hemmet' startad av SweTrojan, 23 okt 2018.

  1. SweTrojan

    SweTrojan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2013
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Hej får verkligen inte sport funka på Google home. Nån som har koll på om detta kommer funka senare? Tänkte skönt och få koll om de spelar idag eller inte alltså mitt lag.
     
    bernard gillar detta.
  2. jnsson

    jnsson Operatörsnörd Moderator

    Blev medlem:
    9 jun 2011
    Inlägg:
    28 350
    Mottagna gillanden:
    17 824
    Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Motorola Moto G54 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Motorola Moto G54 5G
    Telefon 3:
    Google Pixel
    Platta:
    Lenovo Tab M9
    Platta 2:
    Huawei MediaPad T5 32GB 4G
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 6, Google Nest och Home enheter
    Jag kan fråga min Home "När spelar Djurgården nästa match" och då svarar den "Djurgården spelar mot Örebro på söndag klockan 3" Har du ställt in i Google appen vad för lag du är intresserad av?
     
    SweTrojan och bernard gillar detta.
  3. SweTrojan

    SweTrojan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2013
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Förlåt för så sent svar läste sen glömde svara saken är följer NFL lag new england patriots och även Boston bruins och Red Sox. Vilket kanske spökar följer också Malmö FF och Malmö Redhawks och även Manchester United så följer mycket sport. Sen hittat en irriterat bug att kan ej säga okej google alltså så den känner igen min röst. Händer inget händer i inställnings guiden när man ska säga det 5 gånger för ställa in den saken. Dock funkar den ju med röst styrningen så måste vara appen eller nåt. Sen en till jobbig sak den har svårt att höra mig om jämför med alexa ska jag tänka på något speciellt?
     
    Last edited: 5 nov 2018