Ja, jag hoppas på en uppföljare till Nexus 10. Även fast 10" inte tilltalar mig så mycket just nu så vill jag gärna testa på en surfplatta med hög upplösning (högre än 1080p). Sa de något om när Android Studio finns tillgänglig att ladda ner? Edit: 10 sekunder senare känner jag för att googla lite och hittar den http://developer.android.com/sdk/installing/studio.html#download
Överdrev såklart skrev med glimten i ögat, så inget allvarligt menat påhopp! Men har för mig att donut, gingerbread, ics, och senaste jelly bean alla utannonserats på hösten iaf.
Det är "släppt". Det är ingen app. Det är en service, lik openfeint. Spelutvecklarna måste implementera det själva. Osmos HD och Wind up-knight är två exempel som redan implementerat.
Är det kanske galaxy s4 Google edition som ska räknas som deras nypresenterade "nexus"? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Nej, Nexus mobilerna presenteras på hösten. Men hade hoppats de kunde uppdaterat Nexus 4 med t.ex. LTE här. Det som har hållt mig från att köpa en.
Angående hangouts märkte jag att den har behörighet att läsa och skicka sms. Hoppas att det är ett tecken på att sms-stöd kommer till appen. Vad tror ni? tptlk
Lite bilder jag har tagit ikväll, Pixeln är väldigt bra byggd, skulle vilja ha den fast med ett riktigt OS. En liten snabb unboxing med en bild på en ny tester droid bot
Jag hoppas verkligen det! Blev faktiskt lite besviken när den inte kunde hantera SMS också, riktig dealbreaker. Hade varit grymt att kunna kombinera Sms med G+ istället för Facebook Messenger + Sms.
Vi vet att det var det som var givawayen men vi blev nog lite förvånade över att hen betalade 900 dollar + flyg till USA, mao var på ion över huvud taget. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Varför posta i en tråd om i/o med bilder på pixel som gavs bort vid i/o om personen inte var där och fick den? Skickat från min Nexus 4
Varför går det inte att installera hangouts på plattor? Står ju i beskrivningen att det skall finnas för plattor också.