Lättare att komma ihåg länken i huvudet om man använder gplus.to Om man som jag lägger ut den på lite olika ställen så är det skönt att slippa kopiera den hela tiden och dom siffrorna kommer man ju aldrig ihåg. http://gplus.to/goldstar
Jag har enligt NetCounter använt 350mb det gångna dygnet, vilket jag aldrig har varit med om tidigare. Uppdaterade facebook appen och har inte loggat in på den sen dess, så den är inte boven i dramat. Alla stora uppdateringar inkl kartor gjodes över wi-fi igår på dagen, och den enda kvarvarande förklaringen jag har är att G+ skulle ha förbrukat så pass mycket. Någon som har koll på hur mycket datatrafik G+ drar?
Vilket innebär att man har valt detsamma även för bilder. De alternativ som jag hittar är: Only photos via mobile network Photos & videos via mobile networks Photos & videos via WI-FI only Alternativ ett bör alltså innebära att man laddar upp bilder via mobila nätet och via WI-Fi när det finns tillgängligt. Det borde i så fall innebära att man har valt bort videouppladdning helt och hållet? Alternativ två bör således innebära att man laddar upp bilder och video via mobila nätet och via WI-Fi när det finns tillgängligt. Alternativ tre bör innebära att man enbart laddar upp bilder och video via WI-Fi när det finns tillgängligt, och ingenting annars. Men om det verkligen förhållar sig så vet jag inte då jag inte hittar någon utförlig information om det.
Jag läste det som att det alternativet är foton via data men den väntar med video tills man har wifi. Vet inte hur det förhåller sig i verkligheten dock.
Jag utgick ifrån att det var så, men det är minst sagt lite luddigt. Innebär alltså att det är som jag skrev tidigare, antingen eller för båda som gäller.
Om du menar att det ej går att stänga av överhuvudtaget om man fortfarande vill kunna skicka bilder per automatik så är det så ja
Får jag slinka in med ett tips Skriv gärna dit ert riktiga namn oxå så blir det lättare att lista ut vilka ni är,senast så vart jag addad av en swerdroidare men jag kunde inte lista ut vem det var om jag inte gick igenom hela listan vilken jag inte hade lust med
Riktigt roligt att det blir fler och fler som använder sig av G+. Klicka på länken här nedan för att lägga till mig. Kan även skicka invites till de behövande!