Någon som använder instant upload? Vet ni att bilderna skalas ner. Vet någon hur man kan spara originalet med instant upload?
Ser lite backlash mot Google+ nu, smekmånaden är väl över. Folk som tycker kretsar är feltänkt och de saknar trådade kommentarer, saknar # etc. Själv tycker jag inte Google+ är perfekt men det spöar redan Facebook och Twitter.
Någon mer som noterat att androidappen ibland oavsett tangentbord byter ut enterknappen mot en smiley, med andra ord det går inte att skicka (SGS)
Det är ju bara att trycka på knappen som det står post precis bredvid textfönstret eller så finns den överst till höger om du skriver ett eget inlägg.
nope, men jag insåg varför nu. Den uppkom när jag skulle skapa en hubble eller vad dom kallar det, och jag läste inte utan skrev in en title istället för ett namn. Med andra ord så validerade det inte korrekt. Då var "send" gråskuggad och enterknappen en smiley. Logiskt på ett sätt men underligt att byta ut enterknappen
Använder du swiftkey? Jag gör det och då byts enterknappen även i standard smsprogram, inget problem eftersom att jag ändå använder go sms pro
Adda gärna mig gplus.to/xperia84 Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
håller med. google + drog iväg.. frågan är däremot om de ändå kommer lyckas eller inte. stora massan av folk som behövs som fejjan har kommer vara svåra att få att använda som inte förstår riktigt skillnaden och tycker det är bra som det är. Lite som på 70-talet video2000, beta max och VHS... Den bästa blev inte vinnaren trots att beta max ansågs vara bäst. själv är jag en tekniknörd och gillar det som google gjort. fördelen är konkurrensen kommer sätta press på facebook och få dem att lyssna mer på användarna.
Har för mig at Thyg0d på forumet tidigare har skrivit något om att det kan vara kopplat till youtubekontot, och att det är där man ska ändra ålder.
Okej, nu är det svårt för mig att hitta exakt var det var, för att jag redan har ett google+ konto så skickas jag till mitt plus konto varje gång jag försöker redigera mina inställningar. Men när du går dit jag sa, kommer du till sidan där det står "Kontoöversikt" längst upp eller den sidan där det står "Google accounts"??
Då ska du kunna hitta åldern där någonstans, under "Konto" så finns det "Redigera personliga uppgifter". Där borde du hitta något, och om det är så att det hänger ihop med Youtube kontot (Vilket jag inte tror) så finns det inställningar för din youtube konto också på samma sida längre ner.
Jag har letat under inställningarna på min Gmail utan att hitta något alls, och under mina personliga uppgifter står inga födelsedata...