Ah! Detta har jag faktiskt saknat. Det hade varit väldigt fint om man kunde se faktiska bilder på all mat en restaurant serverar. Har varit rätt oöverskådligt på den punkten tidigare. Kan man välja att visa en lista på rätternas namn och därefter enkelt få fram en bild hade det varit mycket behändigt.
Kanske kommer iframtiden? För dem har en kategori under bilder som heter 'menyn". Annars få man använda bilden istället, borde gå.
Tror de använder detta för att förbättra maskininlärningen, så de bättre automatiskt kan identifiera innehållet i bilderna. Får ibland upp samma.
Man får inga extra poäng för många visningar va? Det är lite trist. De borde baka in det, så man blir mer motiverad att lägga ut fina bilder.
Vad skall vi tippa på att det handlar om för produkt? Fysisk eller virtuell? Det framgår av avtalet man signerar att det träder i kraft från och med 24/8. Vi får väl anta att testet börjar då också.
"Bidra regelbundet om du vill ta del av alla förmåner i programmet. För vissa förmåner prioriterar vi Local Guides som regelbundet skickar in bidrag varje månad." Lite luddigt om testandet ingår i detta men varför inte? Jag lär i så fall inte erbjudas det senaste för jag har varit rätt passiv sen i mars/april