Avslutad: Google Pixel 3 XL 64GB plus Pixel Stand

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av uddis, 5 feb 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. uddis

    uddis Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2012
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    139
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    Huawei P30 Pro
    Säljes en svart Google Pixel 3 XL 64GB. Köpt i november på Media Markt i Tyskland. Självklart medföljer även kvitto.

    Skickar även med Pixelstand så upplevelsen blir komplett, plus att detta är den enda trådlösa laddaren som du får ut full kapacitet på den trådlösa laddningen vad jag har förstått.

    Allt kommer i sina orignalkartonger, alla telefontillbehören är orörda, vilket innebär att laddaren och hörlurar etc aldrig är använda. Självklart är det svensk (eu-kontakt) på både laddaren till telefonen samt Pixelstand.

    Finns även 2st lite exklusivare skal till, ett Google original svart fabric case, samt ett äkta läderskal från Bellroy, båda skalen kostar ca 500kr/st mycket lite använda.

    Bägge skalen fungerar perfekt med trådlös laddning och "kläm-funktionen" för Google Assistent.

    Telefonen är i mycket fint skick, upptäckte dock en liten repa på baksidan, syns på ett utav korten. Inget som känns dock, men den finns där, kanske går att polera bort? Skärmen är vad jag kan se repfri och även kanterna så den är mycket fin.

    Skickas med PostNord rek för säker och försäkrad transport. Säljes för 7500:- så bjuder jag på frakten!
     

    Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.