Avslutad: Google Pixel 6 Pro - 2500:-

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Tocator, 21 okt 2022.

Taggar:
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Tocator

    Tocator Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2009
    Inlägg:
    117
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag säljer min Google Pixel 6 Pro då jag köpt en Google Pixel 7 Pro. Har haft telefonen sedan release och den har fungerat riktigt bra, men den har fått några mindre defekter vilket gör att den säljs iväg till ett riktigt rabatterat pris! I princip alla defekter skulle lösas om man byter ut skärmen.

    Antingen säljer jag den här, eller så köper jag en ny skärm för 1500:- för Aliexpress och lägger ut den om en månad. Tänkte däremot att jag kunde ge någon erbjudandet om ni är intresserade.

    Som sagt, allt fungerar bra! Batteriet är grymt, kameran är i världsklass, UIt flyter på. Det är en riktigt bra telefon. Den har ett skärmskydd så det är inte en repa på skärmen och om ni kan leva med de här pixlarna eller om ni vill ha en billig telefon inför att ni framöver byter skärmen så är det här en grym deal.

    Pris : 2500:- - Köpte telefonen för ca 10 000. Kan skicka kvitto.

    Medföljer:
    Google Pixel 6 Pro
    Usb-laddningskabel
    Mobilskal


    Svarta pixlar:
    1. Om ni tittar på bilderna så ser ni att det finns ett par döda pixlar. I vänstra hörnet högst upp ser ni att det är svart (IMG-0019). Det här syns inte lika tydligt på mörkt läge och stör mindre/mer beroende på vad ni tycker. Hände för ett tag sedan och har inte blivit värre.
    2. Det är en svart ring längst ned på skärmen (IMG-0021). Den här uppkom på grund av att jag bytte skärmen och vid montering av den nya skärmen skadades baksidan där fingertrycksläsaren sitter. Det blev en skada på grund av att skärmen hettades upp bakifrån. Det här gjorde att pixlarna blev svarta i en ring.
    3. - Pga ovan fel så är det problem att använda fingertrycksavläsaren. Det går att ställa in fingeravtryck, men har svårt att få dem att registrera, så jag använder alltid lösenord/pin.

    Simkortshållare (Fungerar dock!!!)
    4. Simkortshållaren har som ni ser gått av. Det går däremot att ta ut simkortet genom att trycka som vanligt och därefter pilla ut simkortshållaren. Allt fungerar, så det går att använda simkort och när simkortshållaren sitter i så ser allt ut som vanligt. Jag levererar telefonen så att simkortshållaren inte sitter i, då blir det enklare för dig att sätta in simkortet. Det går att köpa en ny simkortshållare för ca 100:-, men har inte fixat det då det fungerat ok.

    Simkortshållaren gick av då jag bytte simkort ofta utomlands.

    Baksidan:
    5. Tappade telefonen första veckan, så det är en spricka i kanten på baksidan av mobilen.

    Yes. Det var allt. Annars fungerar den riktigt bra och jag hoppas att ni tycker det är en bra deal. Säljer till första som tackar ja.
     

    Bifogade filer:

  2. GmbH

    GmbH Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2012
    Inlägg:
    2 161
    Mottagna gillanden:
    999
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S23
    Tar den
     
  3. Soderwester

    Soderwester Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2020
    Inlägg:
    0
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Reserv om GmbH backar
     
  4. niklas1232

    niklas1232 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2011
    Inlägg:
    158
    Mottagna gillanden:
    126

    MINA ENHETER

    Föredömlig annons.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.