Diskussion: Google Pixel Buds A-Series erbjudande Google Store Tyskland

Diskussion i 'Google Pixel 6a' startad av jnsson, 21 jul 2022.

  1. jnsson

    jnsson Operatörsnörd Moderator

    Blev medlem:
    9 jun 2011
    Inlägg:
    28 323
    Mottagna gillanden:
    17 803
    Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Motorola Moto G54 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Halebop
    Telefon:
    Motorola Moto G54 5G
    Telefon 3:
    Google Pixel
    Platta:
    Lenovo Tab M9
    Platta 2:
    Huawei MediaPad T5 32GB 4G
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 6, Google Nest och Home enheter
    Om man köper en Pixel 6a i Tyskland mellan den 21 juli till och med 1 augusti 2022 så kan man lägga till Pixel Buds A-series utan kostnad. Står följande på Google Store: "Kaufe Google Pixel 6a bis zum 01.08.2022 und erhalte Google Pixel Buds A-Series als Geschenk dazu." vilket översätts till "Buy Google Pixel 6a by 08/01/2022 and get free Google Pixel Buds A-Series." Står dock följande "If you buy a Google Pixel 6a between 00:00 CEST on 07/21/2022 and 00:00 CEST on 08/01/2022 until 23:59 CEST you will receive a free Google Pixel Buds A-Series if you add both items to your shopping cart. The offer is only valid for people over the age of 18 with a shipping address in Germany. In order to take advantage of the bundle offer, both products must be in the shopping cart." översatt från tyska via Google Translate. Någon som testat får gärna rapportera hur det går, om Google accepterar MailboxDE eller liknande som adress i Tyskland.

    Källa:
    upload_2022-7-21_17-35-35.png

    *Vänligen observera att Swedroid inte tar något ansvar om något går fel med din beställning. Du importerar alltid på egen risk.
     
    kjab och AndliN gillar detta.
  2. Winter

    Winter Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    64
    Operatör:
    Telavox
    Telefon:
    Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telavox
    Telefon:
    Pixel 4a
    Gäller även om man köper från Fnac, dock endast de vita Budsen som inte är i lager just nu. Chattade med dem och de bekräftade att det endast gällde de vita https://www.fnac.com/Ecouteurs-sans...erie-a-reduction-de-bruit-Blanc/a16127279/w-4 . Rabatten dras av när både en 6A och budsen ligger i varukorgen.

     
    bernard och chraist gillar detta.
  3. kimzky

    kimzky Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2022
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    10
    Beställt en Pixel 6A från Google Store DE till MailboxDE med tillhörande Google-hörlurarna (valde olivgröna). Stod i kassan att jag fick €99 rabatt, men samma dag som ordern landar i Tyskland så debiteras mitt kort med €99 från Google Store*g.co/helppay.
    Antar att det inte godkänner MailboxDE som tysk address. Har skrivit ett ärende till dom då jag faktiskt inte beställt något idag och ändå dras det 1000kr från mitt kort.

    Får se vad dom svarar, i värsta fall skickar jag tillbaka hörlurarna (om det går...)...
     
  4. RickStar

    RickStar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 feb 2010
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Intressant, uppdatera gärna vad de svarar. Mitt paket kommer in i Tyskland i morgon, är inte så sugen på att betala en tusenlapp för lurarna.
     
  5. Lalle-

    Lalle- Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2011
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 2 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 2 XL
    Hur gick det för Er?
    Min rabatt på 99e gick igenom, betalade endast för telefonen.
    Jag beställde också via MailboxDE