Du den hedern var svårare att svälja för mig än vad jag nånsin skulle ana om.
Idag är första dagen som jag lyckades aktivera LTE med
Telenor på klockan!!! Varför är jag så glad må du fråga? Jo, för hade det skett utan strul på
Telenor-sidan så hade jag kunnat aktivera den 24 november 2022.... Hela 9 veckor sedan....
Det tog dem 3 veckor att lösa nummerflyttstrulen och 6 veckor att lösa varför appen inte aktiverar QR-koden för att aktivera klockabonnemanget....
För 2 dagar sen så fick jag äntligen tag på tekniskt support som faktiskt kunde felsöka. Han hittade problemet direkt och under loppet av dagen fixade felet (men återkopplade aldrig så jag insåg av en slump idag att QR-koden finns i appen).
Med andra ord så har mitt strul/ärende suttit och samlat damm i Telenors "att-fixa"-lista i 6 veckor och efter att jag hotat med att jag ville prata med reklamationsavdelningen... För andra gången... Så vidarekopplade de samtalet till teknisk support (och jag hade tur att killen som jobbade där faktiskt hade ett intresse att lösa problem).
Telenor har den absolut sämsta supporten jag nånsin har upplevt från ett etablerat företag...
Förhoppningsvis har du tur och det sker inga strul för dig. Jag hade tyvärr otur.
Känns så himla skönt att äntligen kunna lägga ärendet bakom mig... Så himla skönt...
Click to expand...