Google - [problem med konto /mod]

Diskussion i 'Legend' startad av staffan, 17 maj 2010.

  1. Mr.Grov

    Mr.Grov Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Vilken enkel lösning på ett mycket frustrerande problem som jag haft på min Hero. Tackar :D :D
     
  2. Crax

    Crax Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Detta verkar inte funka för mig på min Legend... Fler bra förslag mottages gärna, känner inte för att återställa hela telefonen för att kunna köpa program...
     
    Last edited: 18 okt 2010
  3. Crax

    Crax Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Bara för att jag skrev här och gnällde igår så började helt plötsligt min market att funka som den skulle, var dock tvungen att regga ett nytt @gmail-konto men utöver det så var det inga problem.
     
  4. Zilly

    Zilly Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fler bra tips någon...? Jag har samma problem som beskrivits ovan, men att regga nya konton funkar inte. "Ett nätverksfel uppstod när du försökte logga in på [email protected]". Har prövat både med 3G och WiFi, via Youtube-inloggning, och med alternativa gmail-konton. Inget funkar - urk. För min del började problemen då jag nyligen bytte till Telia.
     
  5. iFiX

    iFiX Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Youtube-tipset funkade för mig iaf, men tycker detta är sjukt att man är tvungen att gå bakvägar för att komma åt market.
    Bevisar ytterligare fel hos android tillverkarna.
     
  6. Jolly

    Jolly Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Köpte en ZTE Blade för ett par dagar sedan men går bet när det gäller att komma in på mitt Google-konto. Beskedet jag får är följande:
    "Du har ingen nätverksanslutning.
    Det kan bero på ett tillfälligt fel eller så är telefonen inte anpassad för datatjänster. Försök igen när du är ansluten till ett Wi-Fi-nätverk. Kontakta Kundtjänst om problemet kvarstår."
    Har testat alla förslag jag hittar här på forumet, men inget funkar. WI-Fi- signalen kommer och går, men verkar fungera för det mesta. Nätverksikonen har dock ett frågetecken intill sig när den syns högst upp på displayen. Vad kan det betyda?
    När jag försöker via Youtube-appen dyker samma negativa besked om saknad nätverksanslutning upp.
    Vem har lösningen på detta problem?
     
  7. Jolly

    Jolly Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det löste sig när jag döpte om routern och gav den ett namn utan å-ä-ö. Efter det så funkade wi-fi-anslutningen plötsligt utan problem. Knepigt..