[email protected] Jag använder just nu en msn transport via jabber.no, dock krashar gtalk i android pga %-tecknet som läggs till. Finns en issue reggad. Har en tråd om detta här på swed under allmänt.
E nog de få som använt Jabber, vilket GoogleTalk baseras på, väldigt länge. Föredrar helt klart detta framför MSN crappet. Finns gott om klienter som stöds av alla OS själv använder jg kopete i KDE/Linux :-) Min JID är: mike.tielie "kanelbulle" gmail com
JO folk borde omvändas :-D MSN är för småkidsen ;-) Och förresten det har hänt för så varför inte igen. ICQ -> MSN Facebook vs alla andra trend communitys som varit... osv... :-)
[email protected] dock skulle ja gärna vilja ha för och efternamn också eftersom jag har alla med för och efternamn i min kontaktlista
Finns det något sätt att lägga in de kontakter man har i msn så man kan snacka med dom i google talk, flertalet jag känner orkar inte byta till google talk när dom har haft msn så länge.
Jag har två google-konton och det är endast det ena av dessa som alltid är inloggat på gtalk. Jag vill byta till det andra kontot för att chatta med på gtalk. Hur gör jag?
Jag har försökt göra precis som du. Som jag har förstått fungerar inte det än. Vi får helt enkelt vänta tills Google uppdaterar talkappen!
Hum. Jag har två googlekonton varav det senast tillagda har jag bytt till den som representerar både latitude och gtalk och gmail. Minns inte under vilket av googleprogrammen jag valde (tror latitude) så kuned jag skifta vilket konto som skulle exponeras. Då hängde gtalk på. // A
OK Jag har två google-konton i gmail också försökt kolla runt lite där men inte hittat någon spec. inställning.