Fråga: Gpay + paypal

Diskussion i 'Betaltjänster och fintech' startad av mena, 28 maj 2019.

  1. mena

    mena Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 nov 2013
    Inlägg:
    532
    Mottagna gillanden:
    160

    MINA ENHETER

    Jag läste att Google pay kan kopplas till paypal.
    Men I min gpay app hittar jag inte paypal som alternativ.

    Jag har lagt in mitt rikskort i gpay. Men som sagt hittar inte paypal då jag skulle vilja lägga till även det.
     
    Mongroovy gillar detta.
  2. tag

    tag Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2013
    Inlägg:
    2 513
    Mottagna gillanden:
    1 587
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Egen byggt.
    Du kan lägga till paypal som betalmetod på följande
    Google Play

    Eller i Google Play Butiken appen i mobilen, går dock inte handla i affärer med Paypal, endast typ grejer som sker på Google Play butiken, om du inte bor i USA då förstås där du kan få ett Paypal MasterCard och koppla det på det sättet.

    Så när du har laggt till det så kan du se det i Google Pay på sådan här sätt.
    [​IMG]
     
    Last edited: 28 maj 2019
    jnsson gillar detta.
  3. Karlsssson

    Karlsssson Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2020
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Använd och jag menar använd aldrig Scampal. Paypal tillåter scammers på si site.
    De har en inbyggd funktion som heter” family and friends” eller ” betala en bekant” som är specialanpassad för scammers. Får du inte varan så kan du inte få tillbaka pengarna om du betalar här. Du får inte tillbaka pengarna om du betalar normalt heller. Skriver du ett Mail till deras hjälp center får du ett autosvar.
    Jag fick 2 dödshot av en scammer på mig min son och min fru som jag visade för PayPal + att jag sade att det var polisanmält. De lät personen fortsätta scamma på paypal och bad mig anlita en advokat. Absolut sämsta företaget jag någonsin haft att göra med. Använd och jag menar använd aldrig Paypal. Använd ett lagligt företag som Western Union i Stället.