Min har också kommit och mitt paket lyckades dem få ner i brevlådan däremot så hade rydligen inte min fått rätt uppdatering för min dongle gjorde ingen nytta, så är det någon som har fått det att fungera får ni gärna säga vilka versionsnummer på eran prime framförallt gpsens Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Jo min dök oxå upp..... "reboot"-kalas med den monterad En sak jag tycker är mysko när jag kollar in modulen och hur välbyggd den är att man inte stoppat in en ny WiFi-modul ?? Det finns en tråd om modulen hos XDA där en snubbe som fått flera plockar sönder allting men jag kan inte se att WiFi är omnämnt. Sen har jag egentligen inga problem längre efter att ha bytt till en kraftigare WiFi-antenn men det skulle vara kul att köra full fart, b+g+n.
Efter en omstart med donglen ansluten verkar det fungera så tydligen hade jag inte testat det tidigare.
Även jag fick min idag, efter allt snack om att det inte skulle komma till Europa så tvivlade jag. Med där ser man.
Fungerade den inte efter en omstart med dongeln inkopplad heller för innan det fungerade inte min men efter fungerar den alldeles utmärkt Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Hämtade ut min idag. Fungerade perfekt direkt. Hittade 15 satelliter och använde fem. Dock inte så vackert att ha den på. Lär väl ändå inte använda den allt för ofta.
Jag beställde min den 16e April och den kom med TNT idag, fick snabb låsning på 6sat av 16 direkt utomhus trots moln och endel träd och hus på ena sidan nära. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Hmm, behöver man vara någon form av raketforskare för att få in Dongeln eller? jag sitt å pressa å pressa, men det vill sig icke...
Min kom idag också :-) lite trög att få i första gången, men när den väl var på plats låste den 16 sat. på en gång :-) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk
Fick min igår Kommer nog aldrig användas men är otroligt imponerad av Asus som ger ut dessa till oss, gratis! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Ja med firmware .21 var det ett evigt ombootande för mig... Har inte hunnit testa med nya firmwaren, .28.
Beställde sent, fick min igår. Lyckades paja kontakten på plattan när jag tryckte fast dongeln. Tack Asus.