Jag har fått grönt senaste tiden.
Men vad ¤%& spelar det för roll när "pilen i maps" reagerar så långsamt att det blir oanvändbart i bil, samt kompassen fungerar endast 5 sekunder efter kalibrering, sedan måste man kalibrera igen. Och så tappar den låsning en hel del, speciellt om man rör sig fort (bil).
Jag har glömt GPS som något användbart eller roligt. Använder det enbart för att "checka in" på FB eller på skoj kolla vara jag är just nu. Den har i alla fall börjat klara att rätt snabbt visa var jag är just nu, på ett korrekt sätt. Men den hänger inte riktigt med ens när man går. Vägen svänger, men inte GPS-en. Jag stannar, men inte pilen.... Jag vänder mig och går hem, pilen fortsätter framåt, och rör sig sedan baklänges en stund.
P.S. Jag har gjort hårdvaruhacket, och hade under 2.2 ett tag en perfekt GPS. Efter 2.2.1 har den blivit så där långsam och att den inte följer med. Kanske är hela problemet för mig kompassen??? Den användes väl inte lika flitigt innan maps uppdaterades (vilket skedde när jag hade fått 2.2.1)?
Last edited: 25 april 2011