Gps notes?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Kaj, 30 jun 2009.

  1. Kaj

    Kaj Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2009
    Inlägg:
    1 768
    Mottagna gillanden:
    44

    MINA ENHETER

    Hmm.. jag uppgrade till ny rom och tänkte inte på att kolla vilka applikationer jag hade installerat. Kommer ihåg att jag hade installerat en app som hette något liknandes Gps notes, men kan inte hitta den igen. Därför kommer jag troligen ihåg fel namn :)

    Det som var bra var att applikationen inte använde datatrafik, utan bara gps så man kan ha den påslagen när man är utomlands. I applikationen kunde man lagra kommentarer till nuvarande koordinat, och när man kom hem kunde man visa platserna och koordinaterna i google maps. Kanon om man är utomlands och plåtar, och vill veta vart man var.

    Någon som kan tipsa om en liknande applikation, eller som vet vilken jag pratar om?
     
  2. HAL

    HAL Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2009
    Inlägg:
    38
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ah, det låter som något som jag skulle vilja ha, så säg till om du kommer på vad den heter.

    Helst skulle jag vilja ha en möjlighet att ladda ned kartor till mobilen så att man kan använda dem när man är utomlands. BigPlanet ska tydligen klara det, men gratisversionen tillåter inte att man sparar kartor. Och betalversionen kommer man ju inte åt om man inte rootar (ja, jag kan göra det men hinner inte just nu).
     
  3. Kaj

    Kaj Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2009
    Inlägg:
    1 768
    Mottagna gillanden:
    44

    MINA ENHETER