Har in installerat Navigon 2.6.1, och min platta är original. Det tar då 26,04 mb på telefonminnet och kartan tar 96,8 mb på kortet.
Kör copilot. Appen tar 18mb på plattan och ca 2gb för kartan. Full europakarta dvs. Inkl kamraterna i öst... Sent from my Light using Tapatalkd
Nu har jag provat några olika utan att få igång nån av dom... Lade in Google Maps 5.5.0 ownhere och tycker det funkar skitbra. [APP MOD] UPDATE!! Google Maps 5.5.0 ownhere - NAVIGATION all roads - xda-developers För mig räcker det med ett pling när det är dags att svänga eller så. Varför ska man labba med pirater o annat skit när det finns en gratisvariant som använder kartan som ändå ligger i telefonen??? Väldigt cool impfaktor med satellit-view och 7" skärm... Jag é nöjd!
Jag körde tidigare Navigon på min Desire, men har nu testat Sygic på Light-en och är helnöjd. Helt sjukt vad snabbt man får fix med denna platta... Sygic gav först ett laggigt intryck, men då det bara var vid inmatning av destination (under rutt är det inga problem) så är det inget som stör mig. Kan tyvärr inte säga varken vad jag fått det eller vad det kostade... bara att det funkar. Edit: Sygic tar för övrigt upp totalt 356kb internt i CM7
Bra gps progg Jag kör både Sygic 3.0 och Navigon3.6 på lighten. Båda är bra på sitt sätt. Har även testat IGO. Fartkameror på sygic är lite jobbiga för dom varnar för båda sidor i bland. Annars har den bättre kartbild. Den "gömmer sig" oxå i taskbaren när man ringer och så. Kan rutta konstigt ibland. Har inte tts röster (som säger gatunamn) Möjlighet att se sina vänners position. Billig för sina finesser. Navigon är bökig att ange adresser i. Gissar för mycket själv och fel. Bra med tydliga rutter i översikten. Ruttar bra med översikter. Kan dock luras. Liten kartbild i körläget. Kunde varit större direktionspilar (rondeller,korsningar etc.) Har tts. Ganska dyr. IGO har inte kameravarnare. Bra med nya kartor. Bökigt att hitta och ladda ner. Bra kartbild och översikt. Kan tweakas i oändlighet. Byta skin, teman, cursorcars, etc. Bra med körläge lätt. Lurar inte in dig på småvägar. Alla talar svenska.
Min IGO har kameravarnare, det du kanske saknar är en fil som heter speedcam.txt eller att din version inte stödjer det. Häls /T
Nu den versionen som jag provade hade tydligen inte kameravarnare. Annars är speedcam.se bra Sent from my X10i using Tapatalk