Jag ser fram emot den dagen då vi får gpu-acceleration men det är inte så att jag tänkter begrava min arc om jag inte får det.
Att bläddra mellan hemskärmarna i min telefon laggar ingenting (med undantag från när telefonen precis har startat) men jag skulle välja att ha vad jag vill på min hemskärm(widgetar,mappar,genvägar,väder, notiser osv osv) hellre än att ha de tråkiga fyrkanter som iphone har varje dag. Så det gör inget om det laggar lite för jag tycker att det är ett litet pris att betala när man kan har ett mycket bredare operativsystem som man kan customiza nästan så mycket man vill.
När jag testade en kompis iphone 4 härom dagen så tyckte jag att den inte var lika snabb att gå ner genom låååååånga listor med, knycker man till snabbt med min arc så glider den ner längre genom listar och på iphonen så måste man dra en massa gånger.
Men jag antar att mycket av mobilbranschen beror på vad kunderna vill ha och kundens smak. Men och jag får säga det själv så tycker jag att pepparkaka är godare än ett surt äpple
Last edited: 8 september 2011