Grafiskt lösenord STORT PROBLEM!

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av kihlgren, 14 sept 2010.

1. Ferdie

Ferdie Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Testa att inte gå till menyn då utan att trycka på den knappen längst till vänster så du får upp "snabbmenyn" där ligger ju en genväg till inställningar har för mig att det var så jag gjorde och jag fick det ju att fungera så då borde det fungera även för dig tycker jag!

Det jag är mest nyfiken över är varför denna bugg fortfarande existerar då den varit känd relativt länge...

2. essett2k

essett2k Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Bara att ladda hem Sony Ericsson PC Suite, där inne är det bara att välja återställning.
    Följ bara instruktionerna om i vilket skede telen ska vara av/på, USB-kabeln i eller ur, hålla in knappar osv!

Detta gör att telefonen (inte minneskortet) blir totalt återställd och därmed fungerar den igen. Ni får sedan skriva i Google-kontot eller skapa ett nytt!

Mvh essett

3. uncoloured

uncoloured Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

Har sett samma fel på en Magic, antagligen någon bugg i 1.6. Det slutade med en återställning..

4. jiraya11

jiraya11 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

har, eller hade exakt samma problem, jag har löst det nu, jag track på nödsamtal i den svarta rutan sen track jag på tillbaka knappen. då kunde man gå in på inställningar genom snabb menyn, (men man måste vara riktigt snabb) sen när det blev svart igen så track jag på nödsamtal igen och track på tillbaka knappen, men nu var jag inne på inställningar, då går du in på ``säkerhet´´ sen blir svart igen. då upprepar du detta tills du kommit till grafiskt lösenord, då trycker du på ändra så kommer den där ``panelen´´ fram där du ska trycka in lösenordet, när du gjort det så är den upplåst igen

5. erlend

erlend Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

testa med att skriva in din gmail utan gmail.com

och som lösenord skriver du bara null

funkade på min hero