[GRATIS, SPEL] Align - Simple. Fast. Hard.

Diskussion i 'Spelutveckling' startad av LV-Swe, 8 mar 2014.

  1. LV-Swe

    LV-Swe Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2014
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan allihopa!
    Jag är en spelutvecklare för andriod, och jag har nyligen släppt ett nytt spel i Google play Store. Spelet heter Align och är gratis.

    Align är ett enkelt men svårt spel med högt tempo. Klättra genom nivåerna genom att matcha den gröna pilen med den blåa mål-pilens position, medans du samlar poäng beroende på precision. Med varje nivå ökar hastigheten och spelet blir snabbt en utmaning. Spela för att försöka samla så mycket poäng som möjligt eller för att nå så hög nivå som möjligt (beroende på vilket du enklast klarar av att slå dina vänner på!). Lägg upp ditt highscore på Facebook, klättra på topplistan och få achievements för skicklighet! Vilken nivå kan du nå?

    [​IMG]

    Ni kan Hitta spelet här:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=uk.co.lostvertex.align
    Hoppas ni tycker om vårat spel, och feedback skulle uppskattas mycket!
     
    Last edited: 8 mar 2014
  2. Snusdus

    Snusdus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    2 174
    Mottagna gillanden:
    259

    MINA ENHETER

    Det känns som att texten (ovan) är direkt kopierad från Google Translate, ett tips är att gå igenom den då det känns sådär lagom seriöst.

    Ska testa spelet senare och får återkomma med feedback.
     
  3. LV-Swe

    LV-Swe Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 mar 2014
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ok tack så mycket för tipset, Vi ska gå igenom texten och hitta på en bättre förklaring. Det var lite svårt att översätta från den engelska förklaringen, men tack igen för kritiken.

    Och vi ser fram emot din feedback!