Jag läste lite i tråden nu och undrar en sak. Vad vill du uppnå? Som jag ser det är det en, eller flera, av följande saker du så vill:
* Argumentera
* Provocera
* Bete dig som en idiot
* Stava fel
Hur jag än räknar så måste du i alla fall vilja 3/4 av de saker som jag listar ovan. Du skriver en massa gojja i ett inlägg där du säger emot dig själv. Du gillar Android. Det är ungefär som om jag skulle starta en ny tråd och säga "Innan ni säger något skall jag säga att jag gillar IOS! Men fan va de suger!". It doesnt fly!
Det första som händer är självklart att någon reagerar på ditt första inlägg. Det är luddigt skrivet utan några som helst styckeindelningar eller punkter, kommatecken eller känslor. Man vet inte riktigt vad du vill med inlägget helt enkelt. Efter att denne någon reagerat spyr du vidare din galla på ett OS du påstått gillar.
Om du läser det inlägget, objektivt, ser du väl inget som pekar mot att du faktiskt gillar Android?
Således kan vi nästan utgå ifrån att du inte gillar Android. Du skriver ju t.o.m:
Det är samma visa hela tråden igenom. Du gillar alltså inte Android. Du gillar IOS. Vi har fattat det nu.
Min slutsats är alltså att du vill 3/4 av de saker jag listar ovan. Den saken jag inte tror du vill är den sistnämnda. Den tror jag kommer på köpet.
Så, åter till min fråga, vad vill du uppnå?
Last edited: 4 januari 2011
holck och nonajme gillar detta.