Alltså du säger att din sgs inte laggar något eller segar något men den är dock inte lika smidig i menyer med mera som IPhone är spelar ingen roll vad alla säger om sina android lurar, grejen är ju att Apple jobbar med en telefon Android jobbar med 100? telefoner med olika hårdvara med mera. Tycker att android borde köra 1 basic OS och inte massa skit på det som tex samsung / htc / ericsson lägger på. Sen lägga in GPU så skulle den nog bli lika snabb. Men finns fortfarande MASSA saker jag saknar hos android som finns på IPhone skärmen tänds när man får sms tex är en sak jag stör mig på. (att den inte tänds)
Finns ju grymt mycket telefoner som är snabbare än IP4 på pappret men dom levererar inte samma känsla och samma smidighet när man använder dom tex android kan lagga till när man skriver sms eller sega till några sekunder när man ska öppna inkorgen för sms. Detta händer aldrig på IPhone. Därför är dom bara bättre på pappret och inte i praktiken, men det är ju en smak sak jag vill ha en laggfri telefon eller ah lagget ska inte synas på skärmen iallfall. Och därför ligger min röst och Iphone, men kanske ändras i android 3.0.
Last edited: 29 december 2010