Nu har jag trippelkollat. Min bokning ligger kvar även om jag valde "Betala i butik". Kollade samtidigt via facebook, e-mail och fysisk butik Det var ETT JÄVLA LIV inne på Webhallen redan! Listorna för billiga spel är borta sen länge och nu köar alla med att lira spel, biljard och lite annat i butiken.
<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/kHm8kxWGroQ?list=UUj2mbYsjWTTm3RFin-O6koQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Undra varför
jag vill ha det till pc... har ingen lust o slänga ut massa tusenlappar på xbox 360 eller ps3 : ( vill spela med tangentbord och mus... iofs behöver jag nog nytt grafikkort..
men vafan! En kompis till mig har fått sitt GTA V!!!! Han ska ner och hämta det vid ICA och han beställde samma dag som mig :S
Precis, vissa gör fel och vissa gör rätt. Dessvärre verkar ditt spel ha skickats så som det bör göra Hur är det med multiplayer förresten? Är det öppet ifrån början? Hade ju vart stencoolt att lira med några av er efter midnatt!
Polaren Kik'ade dessa bilder EDIT: Han skickade ett till foto nyss på paketet han fick det i. Det står "Utleverering Tisdag" med klar text på en klisterlapp. >> Sent from the abyss <<
Precis Posten söp till det. Bara att tacka och ta emot! Går det att lira med tangentbord och mus btw? Vet inte hur det funkar mot PS3 men jag testade att koppla in ett trådlöst tangentbord och en trådlös mus och tangentbordet, enda som hade batteri kvar, fungerade strålande men hur blir det med kontrollerna i spelet? Jag sitter ju hellre och lirar med tangentbord och mus
Jag har xbox360 och varit xboxspelare i flera flera år men när Xbox one annonserades bokade jag en PS4 istället och jag har slutat spela på xbox 360 helt i väntan på PS4. Nu till frågan: kommer GTA V till PS4 också eller bara PS3 och 360? Jag är inte så sugen att köpa ett spel för en konsol som jag kommer att slänga iväg när PS4 kommer
till en början ps3 och 360 för att tjäna så mycket som möjligt, sen möjligtvis släpp till ps4, krysslåda 1, och PC
Klockan 16:00 idag så kommer trafiken till olika spelhemsidor öka markant. Då får man nämligen släppa recensionen på spelet. Jag ska kolla in FZ.se, loading.se och gamereactor.se. Har ni några andra tips där de kommer recensera spelet?
Helvetes kuk. Så vadå det släpps inte till Pc imorgon? Fyfan vad lack jag blir, har sett fram till imorgon i flera månader nu. Gaaaah Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2