Jag. Älskar. GTA V! Älskar polisens framfusighet. De kraschar in i mig under jakt, gör P.I.T-manövers, osv. Underbart spel! Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! >> Sent from the abyss <<
Fick det idag och jag måste säga att jag är besviken. Fordons-fysiken är ju helt åt helvete. Känns som att jag spelar Need For Speed. Värdelöst.
Så har det ju alltid varit i GTA Hämtade mitt för en stund sen och efter att ha raderat alla mina spel så kunde jag installera GTA Men det var värt det! Har inte gjort några uppdrag än utan har utforskat världen! Verkar nice!
Håller med om bilfysiken. Den känns inte alls lika bra som i GTA IV. En annan sak, känns inte längre som att de använder "Euphoria" längre. http://en.wikipedia.org/wiki/Euphoria_(software)
Försökte precis tanka ner manualen ifrån appstore. Men Apple vill ha mitt visa korts uppgifter innan jag får ta ner den. Trots att den är gratis.. Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4
Okeeeeeej, ska köpa det nu jag med på PSN!! Egentligen har jag inte tid p.g.a. plugg....... meeeeeen jag gört iaf. Sent from my N4
Går det inte typ att välja none som betalningsalternativ? Fubkar för mig. Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Hur upplever ni grafiken? Är det så som i fyran att det blir s.k. "fps drops" inte funkar som det ska? D.v.s. att byggnader å liknande inte hinner uppdateras riktigt. Detta är något GTAIV led nått så kopiöst med och även andra spel som Red Dead Redemption. Trodde först det var nått fel med min PS3a men det var det inte. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Det är ett extremt välgjort spel med sjuk grafik! Jag upplever inga problem alls med grafiken på min PS3 men har dock hört att det ska vara mer problem på 360 när det gäller grafiken. Men det finns inget att klaga på när det gäller grafiken, det är så sjukt bra!! Älskar spelet redan!
Har åkt fram och tillbaka från mitt garage till rikemansområdena för att packa garaget fullt med fina bilar. Helt onödigt men så jävla roligt. Känslan i spelet är så galet bra. Jag som hade tänkt att göra uppdrag idag fastnade med att köra runt i fina bilar och bara upptäcka staden men det finns ännu stora fläckar av kartan som inte syns! Kartan är så galet jäkla stor! Är det timing eller är du alltid missnöjd med något? Alla inlägg jag ser är av negativ natur Inget illa ment.
Man märker det då och då men det är ingenting som tar ner spelkänslan. Det händer såpass sällan så det blir aldrig en issue.