Jag vet ingenting? Har det sagts att det inte ska släppas? Det finns på Prisjakt och enligt Komplett släpps det i Mars nästa år. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Jag har inte forskat så mycket i det men vad jag vet så har inte Rockstar bekräftat något ännu ang PC Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Jag förutsatte att det skulle släppas. Men med tanke på hur värdelösa tidigare portningar har varit skulle det inte förvåna mig om det inte kommer. Jag som hoppades dock på att det skulle bli bättre denna gången. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 ~
Min Xbox låter som lövblåsare när jag spelar, jag har bara installerat "install skivan" som Rock Star rekommenderade. Låter era Xbox också? Väldigt högt och störande under hela tiden jag spelade spelet. By Galaxy S4
Jag har första gen xbox och ja det låter som ett vindkraftverk modell större Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Jag har slim modellen, den senaste boxen men låter ändå. Skivan snurrar och boxen jobbar hårt att driva spelet känns det som. Jag har över 90gb ledig minne, kan jag installera spelet menar den andra skivan? By Galaxy S4
Nu som har xboxar som låter. Har ni öppnat dem och rensat fläktarna nån gång? >> Sent from the abyss <<
Yes, du måste öppna den om du ska ha en chans att få bort dammet. Det är som en dator, man öppnar den för att rensa på damm. Du voidar dock garantin av att öppna din krysslåda.
Men det låter inte på alla andra spel, visst skivan snurrar kanske i 2-3min sen är boxen väldigt tyst även på ominstallerade spel. Jag vill inte öppna boxen, har garanti kvar haha By Galaxy S4
Hmm, då vet jag inte. Rockstar har dock sagt att man inte ska installera andra skivan. Tur att jag slipper den skiten då, jag har GTA V på bara en skiva.... Som kan vara upp till 50 GB om det skulle vara så.
Ja det eller direkt på hårddisken känns ganska skönt faktiskt. Hårddisken absolut skönast. Kan man, om man inte laddade ner det som jag, installera hela skiten på hårddisken om ni vill? Laddtiderna BORDE bli bättre tycker jag men det största pluset är att man slipper höra skivan
Ahaa, de tänker så. Säkert en säkerhetsåtgärd mer än något annat då. Laddar den mycket från skivan? Mitt tar 18gb. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Jag installerade ~8 gig på mitt Xbox, resten antar jag läses från skivan? Jag hör den i alla fall inte.
Har en fundering om Michaels garage. Hur många saker får plats i den? Tycker att det åtminstone borde få plats två stycken i den, jag tryckte in (väldigt lätt) tre stycken, men senare när jag kom tillbaks var det bara den första bilen kvar!?
Låter inget för mig heller 2 bilar och 2 när jag kommer tillbaka Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4