Har klarat typ 5%. Gör inte uppdrag hela tiden. Kanske 20% av tiden jag lirat eller nåt sånt. Inte för att trycka ned något i din hals men du gör i vilket fall mig glad när du skriver detta. Valde att ladda ner det istället för att köpa skiva och tycker redan att laddtiderna är långa. Jag hade nog spytt ifall jag hade köpt skivan. Jag spelar ALDRIG på konsol så allt går redan så seeegt
Jag får hoppas att krockkudden är aktiverad med? Gissar på att bilen är en VW Golf av lite äldre modell eller liknande (Du har väl joinat crewen?) Någon som har börjat handla med aktier än? Är asnice!
7 kuddar i bilen är en ny Fiesta hehe Crewen? Jag har lagom plastat av spelet Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Jag är lika dålig IRL som jag är i spelet på att ta hand om aktier. Vad ska man tänka på för optimal vinst?
Är i och för sig bara 14, men jag verkar ha fatta galoppen Man köper ett par andelar och så kan man räkna med (enligt mina erfarenheter) att man får 20 - 50% mer än det man betalade från början om man köper och äljer i tid. Jag gjorde ett uppdrag Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Japp! Tar en minut eller 2 och sen bara det rullar på, men du måste kolla hur aktierna ligger till ialla fall en gång om dagen för att veta om du ska sälja eller inte. Man kan kolla på http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq (Bawsaq måste väl vara motsvarigheten till NSADAQ?)om man vill se börsen på sin dator och där kan man även se timma för timma mot dag för dag i spelet.
Vad finns det för hamburger-resturanger i GTA V? Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Vad skall man göra i det här spelet? Jag går mest omkring och är uttråkad.....har hittat ett par frågetecken på kartan.....sprang ihop med nån tjej, bärgade en bil och sköt en massa aliens efter att ha rökt något konstigt.....nu vet jag inte vad jag skall göra :-/